SERVICII

Serviciile unui call center au, de obicei, denumiri pompoase.

O sa iti "traducem" noi ce inseamna fiecare.

Ce trebuie tu sa retii e ca aceste servicii sunt menite sa iti creasca vanzarile. Sa iti aduca profit, sa iti mareasca relevanta sau cota de piata in industria in care tu faci afaceri.

Iata "portofoliul" Call Mania:

Telesales - E un serviciu de vanzare prin telefon prin care noi va sunam clientii si ii convingem sa cumpere produsele si serviciile dumneavoastra.

Presales - In cadrul acestui serviciu, ne ocupam doar de convingerea clientului, de la care preluam si datele de contact, urmand ca tratativele comerciale de finalizare ale vanzarii sa le faceti dumneavoastra (semnarea contractului si livrarea produsului).

End to end sales - Mai pe sleau, e ceea ce numim serviciu de vanzare in trei timpi:

1. Sunam, convingem clientul si ii trimitem contractul prin email

2. Revenim cu apel la client pentru a-l convinge sa semneze contractul

3. Contractul se intoarce semnat la noi (fax sau email), iar noi vi-l livram deindata, urmand ca dumneavoastra sa distribuiti fizic produsele sau sa livrati produsul

Upsales - De fiecare data cand doriti sa le vindeti ceva in plus clientilor dumneavoastra, noi putem sa va ajutam. Ne generati baza de date de clienti, iar noi le vindem acestora serviciile suplimentare si astfel marim consumul, in folosul afacerii pe care o conduceti.

Ex: clientul dumneavoastra are un abonament de internet de 3 euro, dar dumneavoastra doriti sa ii cresteti consumul la un abonament de 6 euro. Call Mania il va convinge sa consume mai mult.

Retention campaigns - Aveti nevoie de asemenea campanii deoarece cu siguranta aveti clienti care doresc sa renunte la serviciile dumneavoastra sau care au contracte scadente.

Pentru a rezolva problema, putem sa va ajutam cum nu se poate mai bine:

- preluam apelurile clientilor nemultumiti si ii convingem sa mentina serviciile dumneavoastra - chiar mai mult, sa cumpere alte servicii auxiliare

- contactam clientii care au contracte scadente si ii fidelizam, ba chiar ii convingem sa prelungeasca contractele existente

Hunting Campaigns - este foarte important sa tineti sub control cresterea competitorilor. Noi putem contacta clientii concurentei pe care ii putem convinge sa opteze pentru serviciile dumneavoastra.

Telemarketing - Un serviciu eficient de promovare, care insa exclude vanzarea efectiva. Acoperirea pe care o furnizam este mare, la fel si vizibilitatea. Prin acest serviciu, clientii pot intelege mult mai bine si mai rapid de ce produsele dumneavoastra merita achizitionate.

Screening - Daca doriti sa aflati care sunt cele mai mari companii intr-o anumita zona, noi va putem ajuta sa definiti acea zona, sa stabiliti profilul clientului. Mai apoi apelam societatile comerciale si chestionam persoanele target.

Exemplu: doriti sa stiti care sunt companiile din Cluj-Napoca cu facturile de electricitate peste 100 de euro. Noi contactam societatile comerciale in numele dumneavoastra si le supunem unui chestionar, apoi va livram informatiile de care aveti nevoie.

Data base management - Putem sa facem suprapuneri intre informatia pe care noi o detinem in arhivele noastre si informatia pe care dumneavoastra o aveti. Astfel, veti putea sa imbunatatiti calitativ si cantitativ baza de date. O baza de date reala este cea mai buna investitie!

Campanii de promovare - Lansati un nou serviciu sau produs si doriti sa-l faceti cunoscut intr-o maniera eficienta si avantajoasa financiar. Noi putem sa contactam clientii finali si sa ii informam cu privire la serviciile si produsele dumneavoastra si sa le lasam inclusiv datele dumneavoastra de contact.

Suport pentru organizarea de evenimente - Doriti sa organizati un eveniment pentru o anumita categorie de clienti - sa spunem un targ de furnizori de materiale de constructii - si nu puteti sa anticipati corect rata de participare, impactul etc. Noi va putem ajuta. Initial, anuntam si promovam evenimentul. Ulterior, la un interval de timp, revenim cu un telefon sa vedem cati dintre potentialii dumneavoastra clienti confirma participarea la eveniment. Aceste campanii sunt foarte utile pentru ca va ajuta sa estimati cu mare precizie anvergura si costurile evenimentului.

Survey - Putem sa livram orice fel de sondaje si sa va ajutam sa faceti studii si cercetari de piata complexe.

Back-office activities - Preluare de cereri si comenzi. Dispecerat. Secretariat. Fara batai de cap sau investitii ineficiente.

Frontline - Gestiune numere scurte, numere gratuite 0800, furnizare de informatii pentru clientii dumneavoastra.

Helpdesk - Activitati de suport pentru serviciile si clientii dumneavoastra.